m



در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل احتمالی تکلیف سرمایه کاربران چه خواهد شد ؟

با توجه به اینکه اولویت اصلی گلدن اینوست حفظ اصل سرمایه کاربران است لذا در صورت بروز هرگونه مشکل گلدن اینوست ضمن تشکر از اعتماد و همکاری کاربران ، کلیه مبالغ سرمایه گذاری شده را به حساب بانکی هر کاربر واریز خواهد نمود .




آیا برای برداشت وجه باید حتما زیرمجموعه داشته باشیم ؟

خیر ، برای برداشت وجه ، اجباری به جذب زیرمجموعه نیست .




وضعیت برداشت من تایید شده ولی به حساب من مبلغی واریز نشده ؟

در زمانی که وضعیت درخواست برداشت شما در وضعیت تکمیل شد قرار گرفت مدت 24 ساعت در روز های کاری زمان می برد تا سامانه پایا بانک مرکزی مبلغ را به حساب شما واریز نماید .




نام و نام خانوادگی خود را اشتباه وارد کردم چگونه اصلاح کنم ؟

برای تغییر نام و نام خانوادگی خود باید حتما با پشتیبانی هماهنگ کنید و نام و نام خانوادگی صحیح خود را اعلام نمایید تا اصلاح گردد اصلاح نام و نام خانوادگی توسط کاربر امکان پذیر نمی باشد .




زیرمجموعه چیست و چگونه میتوان زیرمجموعه داشت؟

به کاربرانی گفته میشود که از طریق لینک دعوت شما در سایت ثبت نام کرده باشند. درصدی از فعالیت زیرمجموعه ها به عنوان پاداش معرفی سایت به شما تعلق خواهد گرفت .

در سایت گلدن اینوست فعالیت زیرمجموعه ها بسیار حیاتی و مهم خواهد بود حتما سعی کنید تبلیغات مناسب جهت کسب زیرمجموعه بیشتر را داشته باشید. از طریق ارسال لینک عضویت مخصوص خود از دوستان و آشنایان و بازدیدکنندگان تبلیغات یا وبلاگ خود بخواهید در سایت ما فعالیت خود را آغاز نمایند .




پرداخت به من چگونه انجام خواهد شد؟

در حال حاضر پرداخت از طریق تمامی بانکهای عضو شتاب مثل بانک صادرات ، ملی ، ملت ، تجارت ، سامان ، پارسیان و دیگر بانکها انجام خواهد شد تمامی واریزها از طرف وب سایت ظرف ۷۲ ساعت کاری بعد از درخواست برداشت شما انجام خواهد شد و بعد از آن با توجه به نوع حساب شما و بانک مربوطه می تواند بصورت لحظه ای یا تا ۴۸ ساعت دیگر طول بکشد. .




حداقل و حداکثر برداشت چقدر است؟

حداقل برداشت 500 تومان و حداکثر برداشت طبق قوانین انتقال وجه بانک ها صورت می گیرد .




آیا در این سیستم اکانت غیر واقعی ( مربوط به هیچ کاربری نباشد ) وجود دارد ؟

خیر ، در گلدن اینوست سه دسته کاربر داریم :

1- دسته اول :

کاربرانی هستند که ایمیل واقعی خود را وارد می کنند و پاسخ سوال امنیتی را دارند و پس از اینکه ایمیل فعال سازی حساب کاربری برای آنها ارسال کردیم به راحتی حساب کاربری خود را فعال می کنند .

1- دسته دوم :

2- دسته دوم : کاربرانی هستند که همانند دسته اول هم ایمیل واقعی و هم پاسخ سوال امنیتی را دارند اما پس از اینکه ایمیل فعال سازی حساب کاربری برای آنها ارسال کردیم حساب کاربری خود را تایید یا فعال نکردند لذا این دسته از کاربران پس از یک ماه از سیستم حذف خواهند شد.

1- دسته سوم :

3- دسته سوم : از کاربران ممکن است ایمیل خود را اشتباه ثبت کرده باشند لذا ایمیلی که برای فعال سازی حساب کاربری ارسال می کنیم نه خود کاربر می تواند این حساب کاربری را فعال کند( چون ایمیلی برای او ارسال نشده ) و نه آن شخصی که گیرنده ایمیل اشتباهی بوده چرا که این شخص علاوه بر کلیک بر روی لینکی که توسط ایمیل برای او جهت فعال سازی حساب کاربری ارسال شده است باید پاسخ سوال امنیتی را وارد کند و شخص گیرنده ایمیل اشتباهی پاسخ سوال امنیتی را ندارد لذا به هیچ وجه این حساب کاربری فعال نمی شود و در طول یک ماه این حساب کاربری حذف خواهد شد .

نتیجه : حساب کاربری دسته اول از کاربران فعال می شود و دو دسته ی بعدی حذف خواهند شد لذا دیگر حساب کاربری غیرفعال نداریم .

نکته :

ممکن است کاربری از دسته دوم یا سوم ، زیرمجموعه شما باشد با توجه به توضیحات بالا ممکن است پس از مدتی این زیرمجموعه شما حذف شود لذا نیازی نیست با پشتیبانی تماس بگیرید .




کلیه قوانین سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد .

پیشاپیش از همکاری شما سپاسگذاریم .